Συχνές Ερωτήσεις

Ερώτηση: 

Που παραδίδονται τα προϊόντα μου;

Τα προϊόντα παραδίδονται στη διεύθυνση που συμπληρώνει ο πελάτης στη φόρμα παραγγελίας. Στην περίπτωση που η διεύθυνση παράδοσης διαφέρει από τη διεύθυνση τιμολόγησης, ο πελάτης συμπληρώνει στη φόρμα τις δύο διευθύνσεις και η παραγγελία παραδίδεται στη διεύθυνση παράδοσης που έχει οριστεί.

Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω τα προϊόντα;

Ανάλογα με το χρόνο εκτέλεσης παραγγελίας τον οποίο επιλέξατε : αυθημερόν, μέσα στις επόμενες 48 ώρες (ή σε 72 ώρες για κάποιες δυσπρόσιτες περιοχές). Πάντως, το αργότερο έως 5 εργάσιμες ημέρες από την αποστολή της παραγγελίας.

Υπάρχει κόστος μεταφοράς που θα χρεωθώ;

Δεν θα χρεωθείτε κανένα κόστος αν:

-Παραλάβετε από το Οινοποιείο, ΛΕΝΟΡΜΑΝ 183 ΚΡΕΟΝΤΟΣ ΚΟΛΩΝΟΣ, ΑΘΗΝΑ 10442

ΤΗΛ: 210 5123709 (καθημερινές μεταξύ 08.00 – 18.00 και Σάββατο 08.00 – 17.00  ).

-Η διεύθυνση παράδοσης είναι εντός Αθηνών-Πειραιά και προαστίων και η αξία της παραγγελίας σας ξεπερνά τα 50 € για  αποστολή μέσα σε 2-5 ημέρες.

 Με το ανάλογο κόστος αν:

-Η αξία της παραγγελίας σας είναι μικρότερη των 50 €, ανεξάρτητα από το σημείο παράδοσης.

-Η διεύθυνση παράδοσης είναι στο υπόλοιπο Αττικής (βλέπε πίνακα) ή εκτός Αττικής και φυσικά εκτός Ελλάδας.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για το κόστος των μεταφορικών της παραγγελίας μου;

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και πριν την αποστολή της θα ενημερώνεστε σχετικά με το κόστος αποστολής ανάλογα με την ποσότητα, περιοχή παράδοσης και ταχύτητα παράδοσης.

Τι θα συμβεί σε περίπτωση απουσίας μου κατά τον καθορισμένο χρόνο παράδοσης;

Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ώστε να καθοριστεί εκ νέου ο καταλληλότερος χρόνος παράδοσης για εσάς, χωρίς πρόσθετη χρέωση για εσάς.

Τι θα συμβεί σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης;

Σε κάθε περίπτωση, εάν υπάρξει καθυστέρηση παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με το οινοποιείο μας, έτσι ώστε να φροντίσουμε να δοθεί λύση.

Τι θα συμβεί σε περίπτωσης απώλειας δέματος;

Σε περίπτωση διαπιστωμένης απώλειας δέματος, το οινοποιείο μας, μετά από τηλεφωνική συνεννόηση μαζί σας, θα σας αποστείλει εκ νέου, χωρίς πρόσθετη χρέωση τα προϊόντα που είχατε παραγγείλει. Σε περίπτωση που τα προϊόντα της παραγγελίας ή μέρος τους έχει εν τω μεταξύ εξαντληθεί, είτε θα πιστωθείτε με την αξία τους, είτε θα σας αποστείλουμε, κατόπιν συμφωνίας μαζί σας, προϊόντα αντίστοιχης αξίας.

Ποια είναι η διαδικασία της παραλαβής της παραγγελίας;

Οι παραγγελίες παραδίδονται ύστερα από υπογραφή του παραλήπτη. Κάθε προϊόν που έχει παραδοθεί πρέπει να ελέγχεται και τυχόν επιφυλάξεις να καταγράφονται στο δελτίο παράδοσης της μεταφορικής εταιρίας σε περίπτωση μερικής ή ολικής ζημίας. Ανεξαρτήτως του τρόπου τοποθέτησης της παραγγελίας και του τρόπου πληρωμής, ο πελάτης λαμβάνει το τιμολόγιο/απόδειξη αγοράς της παραγγελίας του κατά την παράδοση του προϊόντος, μέσα στο δέμα.

Τι ενέργειες κάνω σε περίπτωση που δώσω λάθος παραγγελία και αυτή δεν έχει αποσταλεί ακόμα;

Επικοινωνείτε άμεσα τηλεφωνικώς με το οινοποιείο μας για να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την ακύρωσή της.

Τι ενέργειες κάνω σε περίπτωση που κάνω λάθος στην παραγγελία μου και αυτή είτε έχει αποσταλεί είτε την έχω ήδη παραλάβει;

Εντός 5 ημερών οφείλετε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς με το οινοποιείο μας για το γεγονός αυτό και μετά από ειδική συνεννόηση να μας επιστρέψετε με δικά σας έξοδα τα προϊόντα. Σε αυτή την περίπτωση έχετε την επιλογή είτε να σας επιστραφεί η αντίστοιχη αξία τους είτε να ζητήσετε να σας αποσταλούν τα επιθυμητά προϊόντα.

Τι ενέργειες κάνω σε περίπτωση που διαπιστώσω κατά την παράδοση ότι έχει γίνει σφάλμα από το οινοποιείο στην παραγγελία μου;

Επικοινωνήστε άμεσα και σε κάθε περίπτωση εντός 10 ημερών τηλεφωνικά με το οινοποιείο μας ώστε χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση να σας αποσταλούν τα σωστά προϊόντα και να παραληφθούν αυτά που εστάλησαν από λάθος.

Τι ενέργειες κάνω αν διαπιστώσω ότι κάποιο προϊόν είναι χαλασμένο ή αλλοιωμένο;

Το οινοποιείο μας επιλέγει με φροντίδα τα προϊόντα που προτείνει και τα συντηρεί στις ιδανικές γι'αυτά συνθήκες (κλιματιζόμενοι χώροι, ελεγχόμενα επίπεδα υγρασίας, χαμηλό φωτισμό...)

Αν, παρόλη τη φροντίδα μας διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν εμφανίζει αλλοιώσεις, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε αμέσως μετά το άνοιγμά του και πάντως το αργότερο εντός 10 ημερών από την παραλαβή του.Το οινοποιείο μας θα φροντίσει άμεσα, χωρίς δική σας επιβάρυνση, να παραλάβει το αλλοιωμένο προϊόν, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον παραγωγό-προμηθευτή μας, και κατ’ επιλογή σας είτε θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα είτε θα αντικαταστήσουμε το προϊόν. Η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται αδαπάνως για τον πελάτη, εφόσον διαπιστωθεί και από εμάς η αλλοίωση του προϊόντος.

Με ποιο τρόπο γίνεται τυχόν επιστροφή χρημάτων;

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται είτε από το οινοποιείο μας είτε κατα την παραλαβή τών  προϊόντων, εντός 10 ημερών από την παραγγελία τους . 

 

Το λίτρο έχει επιβάρυνση 20 λεπτά απο το 2016 ως ειδικός φόρος κατανάλωσης, διατηρούμε σταθερές τις τιμές μας χωρίς να επιβαρύνουμε τους πελάτες μας.